Wysyłka

przetwarzanie zamówienia

Zamówienia realizowane są w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Wszystkie zamówienia, w tym przesyłki ekspresowe 2 dniowe i nocne złożone po godzinie 12:00 czasu PST w dni powszednie, będą przetwarzane w ciągu kolejnych 1-2 dni roboczych.

Zamówienia złożone w święta lub weekendy będą realizowane w ciągu kolejnych 1-2 dni roboczych.

 

Szybkość i koszt wysyłki

Wysyłka standardowa: 2-4 dni robocze

Bezpłatna wysyłka dla wszystkich przedmiotów

 

Okoliczności związane z COVID-19

Dołożymy wszelkich starań, aby wysłać Twoje zamówienia jak najszybciej, ale w oparciu o obecne okoliczności związane z COVID-19 i informacje zwrotne od naszego przewoźnika, mogą wystąpić opóźnienia. Przepraszamy za niedogodności.

 

Co mam zrobić, jeśli moja paczka zaginie?

Jeśli Twoja paczka zaginęła, została wysłana do „adresata” lub śledzenie pokazuje, że paczka została dostarczona, ale jej nie otrzymałeś; skontaktuj się z lokalnym biurem USPS lub sklepem FedEx w celu uzyskania natychmiastowej pomocy. Może być konieczne złożenie reklamacji w USPS lub FedEx w związku z zagubioną paczką. Jeśli jednak po skontaktowaniu się z USPS lub FedEx nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami.

 

Co jeśli moja paczka jest uszkodzona?

Jeśli po dostarczeniu stwierdzisz, że Twoja przesyłka jest uszkodzona, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Uwaga: uszkodzony lub brakujący towar należy zgłosić do nas w ciągu 72 godzin od daty dostawy. Niezastosowanie się do tego może spowodować odrzucenie reklamacji przez przewoźnika i naszą politykę zwrotu/wymiany.

 

Dlaczego numer śledzenia zamówienia, które złożyłem?

Poczekaj co najmniej 1 dzień roboczy po wysłaniu zamówienia, aby informacje o śledzeniu stały się dostępne. Jeśli po 2 dniach roboczych informacje o śledzeniu nadal nie są dostępne, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.